tisdag 30 augusti 2016

NEW IN

Hej, hoppas det är fint med er?

Idag blev det Sala tripp med sambons mormor och hälsa på svägerskan med hennes barn.
Vi gjorde lite ärenden på stan och jag var på jakt efter vind och regn byxor till mig då jag fryser som en liten naken gris när jag är utomhus med barnen så gick vi in på Wason´s i Sala och där hittade jag denna fina tröja som var nyinkommet sen igår.
Mörkgråa tröja... Fanns i ljusare grå och i en annan nyans av rosa.
Första gången på mycket,mycket länge jag köper något åt mig själv...


Såhär ser den ut i bak... 



Sen åkte vi hem till svägerskan och åt en sån jäkla god lins soppa hon hade gjort....
Har tagit receptet så det ska jag göra här hemma :)
Har gjort lins soppa förut men den blev inte alls så god som denna blev....
Toppen betyg!!!!!

Båda W och T hemma sjuka idag ifrån skola och jobb.
Feber,förkylning och hosta...
Hoppas F slipper den grymma och jobbiga förkylningen...
Han har i alla fall idag varit på dagis några timmar igen..
Ojojoj,vad han har kul där med kompisar.
Han frågar inte efter mig...
Han bara är trygg och kör sitt race och inte tänker på mamsen och papsen ;)

2 kommentarer:

Mirre sa...

Mysigt med tripp intill Sala och så fint köp du gjorde =D

Mor sa...

Krya på sig! Hoppas verkligen inte F blir sjuk, han brukar ju bli så dålig. Vad fina bilder du har visat och vad fin tröja du köpte.