lördag 13 augusti 2016

Nu blir det kallare ute..

Nu är det kallare ute...
Snart dags att sätta på värmen igen.
Men tills dess tänder vi ljus i mängder här.
Jag säger som alltid att varje årstid har sin charm.
Hösten är underbar med dom färgerna på löven som snart kommer förvandlas.
Luften är kallare och man kan andas in frisk luft.
Sen gillar jag verkligen att tända ljus...

Imorse hade vi en lång frukost.
Plocktallrik med kallrökt lax, avocado, ägg, tomat och avocadoröra jag slängde ihop.
Lite LCHF style..
Ska bli skönt att komma i jobbrutinerna igen på något vis.
Man stoppar ju inte i sig mängder med mat när man jobbar direkt.




Var ute och plockade in sommarens sista blomster som står utanför staketet vårt.
Ska bli skönt att få längta lite till sommaren igen.

Har köpt lite höstgrejer till barnens skol och dagis dax :)
Hittade en super fin skojorta till båda barnen.
Dock gillar jag inte när man köper samma sort kläder då jag och tvillingsystern alltid fick gå i likadana kläder... Men när ålders skillnaden är så är de lite sött ändå :)




Måste putsa upp min klong vas...
Den fått lite märken efter blommorna samt vattnet :(



Vill önska er en fortsatt fin trevlig helg. Kram

Inga kommentarer: