söndag 11 september 2016

Dubbelkalas för mina kusiner..

Igår äntligen fick vi till ett tillfälle att fira mina kusiner..
Min faster har eget café och hon är så duktig på baka..
Bjöd på massor gott.. Maränger med kola i, Bakelse med hallon, Äppelpaj med vaniljsås, havrechokladbollar och jordnötskakor... Såå gott så!
Felix som är ett kakmonster smög in i köket och hämtade fler hela tiden innan vi upptäckte de ;)
Busungen min!


Algot (bebisen på bilden), min systerson..
Han bara sov igenom hela kalaset han.
Så snäll så.
De måste vara ur skönt att vara bebis med inga bekymmer och inte veta något om världen.
Han sov en härlig stil...



(bilderna blir inte desamma som iphone6, fick byta ned mig då min iphone dog här om dagen och de är lite surt kan jag säga)...



Vi är så super nöjda att vi äntligen får ses...
Sånt är svårt att få till det..

Efter kalaset blev det pizza och bondsallader..
Sen vidare till svärföräldrarna på kaffe.
Felix som inte sov någon middagslur var nog lite trött.
Somnade i bilen påväg hem och sover fortfarande ;)

Nu ska vi ta tag i söndag.


Inga kommentarer: