torsdag 22 september 2016

I rensa tagen...

Jag och sambon har just intagit en varsin skĂ„l soppa, tomatsoppa đŸ”đŸŽ
Idag blev han hemma pga hans rygg.
William vaknar alltid med ett leende pĂ„ lĂ€pparna 😙
Är nog bara för vi följer rutiner och han Ă€r morgonmĂ€nniska đŸ‘đŸŒ



Har fina kaninungar till salu.
350 kr styck. Vid köp av fler ges rabatt.
Kommer skriva mer om kaninerna pĂ„ min hemsida som ni hittar lĂ€nk till pĂ„ en bild pĂ„ denna sida 🐰 tre honor och tvĂ„ hanar.



Jag hĂ„ller pĂ„ rensar hĂ€r hemma. 
SlĂ€nger ut klĂ€der,inredning,köksprylar pĂ„ olika sidor och hoppas dom hittar ett annat hem đŸ˜šđŸ‘đŸŒ
Vi har för mycket saker i vĂ„rt hus🙈

3 kommentarer:

Mor sa...

Jag köper den lilla pojken med de stora glasögonen 😎😍

Mamma C sa...

Den Ärstiden nu nr man kÀkar goda varma soppor.
Mamma C

Mirre sa...

Jag har ocksÄ börjat feja lite hÀr och börjat rensa undan, samt sÄ söta kaniner =D, rutiner Àr bra

Tack sjÀlv för du kommenterar =D <3