söndag 4 september 2016

Slut på det roliga ;)

Då var mina två års mammaledighet över.
Imorgon går jag tillbaka till jobbet och mitt 5-skift schema efter 2 års mammaledighet.
Vi har haft sjukstuga här men nu imorgon så börjas det igen att rulla in pengar.
Ska bli roligt att träffa kollegorna, lite skönt att få äta mat i lugn och ro och lyx att sitta på toaletten ifred också ;) MEN jag kommer nog sakna denna härliga tid med.

Jag är så tacksam över att vi har haft en sådan lång föräldraledighet med Felix så William också har kunnat få slutat tidigt i skolan och åkt buss hem.
Vi har gjort massor roligt och haft tuffa tider ihop med.
Nu blir det andra tider,rutiner och mål...


(Bild på James. Mer om min uppfödning hittar ni här)

Jag funderar på lite andra projekt när det gäller mig.
Vi får se om jag går loss på min känsla och kör det race:et eller om jag står kvar i min bubblar och rullar på... Det återstå att se.
VI ska se vad som blir bäst innan jag hastar iväg....
Jag kan berätta mer sen...

Har ni något filmtips?? :)






Inga kommentarer: