onsdag 19 oktober 2016

Hemma.

Idag vabas det för den stora killen i huset.
De var jobbigt att se honom.
Yrslig och seg.
Han legat i sin säng och vilat i stort sett hela dagen.
Så imorgon fick Felix vara hemma med då jag inte vet om jag kommer ned till förskolan.
På fredag lär mini ned för då ska dom fotograferas på dagis i alla fall.
Dom skulle få ta enskilda kort också och det är toppen :)

((Lampa: Flos, Gino Sarfattio.
Tavlorna: Ramen ifrån ikea och tabletterna ifrån Carolina Gynning.))

Idag har jag varit flitig...
Plockat med tvätt, tvättat ytterligare maskiner, städat och plockat, pytsat i en sjuk pojke med vätska och försöka få i han mat.
Han är inte hungrig..
Idag vaknade han med "fläskläpp eller blåsor i munnen"


((Lampa: Jotex, silver kruka: Jotex, Ljusstakar: ZBH
Tavla med mina barn på: Dollarstore, Tavla med mojitotryck: minns ej ;), månbord i present av mamma och pappa. Fynd på loppis, trälåda: gåva av mamma, loppis ))

Många sjuka men försöker krya på oss..
Hoppas inte Felix blir sjuk av detta i alla fall...
Skulle vara skönt att få detta ur vägen nu.


((Krukor med guldkant: Karlssons, Lampfot: Sambons mammas gamla lampfot, lampskärm: Åhléns, Vas: Klong vas Äng, Duk: Hemtext))


Längtar då ändå lite till helgen..
Få ta tag i lite göra.
Nej,nu ska jag iväg och fixa lite till nu när man har energin :)


Vägghyllorna inköpta i fjolåret.
Köpta på Louise Interiör

Inga kommentarer: