måndag 3 oktober 2016

I kärlekens tecken...

 MICHAELA och ERIK
2016-09-24



Åååå,vilket underbart bröllop vi har bevittnat för drygt en vecka sen...
Min sambos barndomsvän gifte sig med sin Michaela...
155 meter ned i Sala Silvergruva gifte dom sig.
Så vackert och mysig stämning.
Tyvärr var jag inte snabb med kameran så jag fick inte så fina bilder nere i gruvan...






Väldigt fint det var.. Så mysigt..
Vi ska ju på rundtur där så småningom med våra vänner E & T..
Men det har inte blivit av ännu :/
Har dåligt samvete för att vårat liv har varit lite hektiskt



Så här såg min frisyr ut...
Min svägerska som har gjort detta hår...
Jättefint :)


Nu är Erik och Michaela man och fru....
Sååååå fina så..
En riktigt bakelse till klänning kan jag säga...
Precis brudens stil....
Och väldigt fint med vit slips med...
Och en fin brudbukett...







Brudparet åkte sedan limo och vi gick till festlokalen och skålade...


Allt var dukat i blått och guld...


Till midaag blev det helstekt gris, med poatatissallad, tsatsiki, hemmagjord glaze och sallad..
Mums med denna glaze till.... :)
Bruden hade gjort egna bakelse med chokladmousse med mera gott....
Mums, denna var sååå god så.
Kaffe och avec och gottis bord :)

Bordet var dukat i höstigt tema...







Mycket trevligt var det och så gott så...
En trevlig kväll..
Jag och sambon åkte hem ganska tidigt.
Jag skulle jobba 12 timmars pass och sambon hade ryggont...
Så det blev en lugn kväll för oss...

Kram

1 kommentar:

Mirre sa...

Men oh så fint de fixat det och coolt att gifta sig där nere