måndag 24 oktober 2016

Måndagen startar bra??

Denna morgon börjar ju bra.
Felix vaknar 40 min innan klockan ska vakna 😏
Sen kommer inte Williams skolbuss av någon anledning så denna måndag börjar ju bra 😬
Sen ringde dom från vårdcentralen angående Felix knöl på halsen (ja han har också en knöl och jag blir livrädd för knölar efter Williams resa förra året).
Han har fått en remiss till akademiska för en biopsi 😫😓
Är lite orolig faktiskt 😖
Förra året hittade vi en knöl på William nämligen som doktorerna fram och tillbaka var tvungna att kolla upp som slutade med operation men ändå slutade med goda resultat 😅😓
Men vi sov väldigt dåligt under denna tid😴 ibland somnade jag gråtandes😪
Jag mådde konstant dåligt och inte undra på vad William mådde.
Han måste ha mått skit!💙
Han sov också dåligt och kunde vakna flera nätter i vecka och bara spy 😥
Så han är mer än värd sin kommande julklapp som han önskat sig väldigt länge! Tänker ofta så nu på livet... Livet är dyrbart!!! 🌸


Jag längtar efter julen detta år.
Förra året var julen bara jobbig trots att operationen var var gjort i oktober.
Men tog några månader att inse det för mig och några timmar efter operationen för William. 
Efter det var de bara coolt att ha blivit opererad och få ha plåster på kinden😎
Att få ha gått igenom både röntgen som 7 åring var starkt gjort utan blivit nedsövd😘  Att få gått igenom alla prover i kinden.
Alla doktorer och sjuksköterskor kände igen honom och gjorde det så bra för honom så han inte skulle bli rädd 💖

Nu vill jag ha december månad så vi kan tända advents ljusen och äta lång frukostar, baka pepparkakor,pynta julen och julgranen, ut och leta gran🎅🏼🎄dricka glögg,göra julkort ,umgås med släkt och familj 💖🙌🏼🌸

Blir och jobba eftermiddags pass idag och imorgon😀

Inga kommentarer: