lördag 29 oktober 2016

ZzzZzzzzZZzzzZZZZz

Så trött idag, slut i huvudet, less mm...
ZzzzzZZZZzzzzZZZzz
Ett pass kvar sen fyra dagars ledighet OCH barnens höstlov :)
Ska bli mysigt att umgås med dom en hel vecka.

I fredags åkte W hem med en tjej i hans klass och en tjej och kille till i klassen som var där.
Så där fick dom springa av sig och busa.
Dom hade haft det så kul så :)

Idag var han på innebandy match poolspel.
Fick denna av mamma igår på jobbet...
Så fina ljusstakar som varit hemma hos mamma och pappa :)

Så skönt att ha landa här hemma.
Tagit en dusch efter ett jobbpass på fabriken.
Slappat lite och väntar med att kolla på "så mycket bättre" när jag sitter med en drink i min hand en ledig dag i stället...
Nu ska jag snart kasta mig i sängs även om jag får sova en timma extra imorgon.
Omställning av klockan inatt....
Tycker dom kan skrota detta system och bara köra på...

God natt!

1 kommentar:

Tove sa...

veckans blogg på min blogg vore kul om du ville delta :D Fortsatt ha en trevlig kväll!