torsdag 10 november 2016

VABBA!

De blev vab idag.
Lilla mini varit sjuk i en hel vecka och hans pappa har fått varit hemma några dagar när jag jobbat och varit på utbildning.
Idag var det min tur och fick lite tur att han sov till nio i morse :) ;)
Felix är pigg idag men äter krassligt.
Dock har han utslag i handen..
Jag blev så pepp på att börja adventspynta så jag tog fram några stakar idag.
Ja, jag vet.
Det är ju tidigt men det är ju så fint när snön ligger på marken här.
Jag älskar snön massor!

Dessa beslag ska sättas i hallen så smånigom.
Jag måste bara tänka lite på hur jag ska göra med lite annat först.
Sen har jag ett skrivbord att måla som jag måste ta tag i snart med.
Ska kolla runt lite på färg.


Vad gör nu idag? Kram

1 kommentar:

Annika sa...

Ja, visst får man lite julkänsla när det kommit snö. Så mysigt sedan är det ju bara två veckor till advent. Kram Annika