tisdag 6 december 2016

De var skönt efter denna dag.

Kaos dag......

De började väl i söndags när man jobbat 12 timmars, ögonen är trötta, huvudvärken bankar på 😳😴
Ögonen är så trötta så att ögonen värker... har ni känt så?
Baaaaam som ett brev på posten.
Ingen alvedon hjälpte 😐
Sen hem till ett hem fullt av disk och stökigt i hela nedervåningen....
Jag bara tittade på allt och tänkte "jag tar det imorrn".... 😞
Kände mig ledsen på att gång på gång får tjata mig på familjen som glömt städa efter sig. Ja,fast dom va inte heller pigga.
Jaja, jag orkade bara inte och la mig till sängs 💤💤💤
Felix ville inte sova middagslur i måndags och inte idag heller så jag fick inte vila efter passet från helgen 😓
Idag brast de för mig...
Så de kan bli ibland någon gång sådär...
Bli så arg och leden så tårar bara rinner😭 haha! Ja, ibland så när inte saker och ting funkar... har egentligen inte kort stubin men dom här dagarna varit hemska med allt om kring 😠

.... så det var så himla skönt det var att lägga sig i ett varmt bad med tända ljuS ikväll, kollat på ytterligare två avsnitt av gåsmammans säsong två, pratat med sambon när barnen sov å bara va 🛀🏽🕯

Mitt humör har varit på låg nivå och gått ut över andra i min familj idag 😣
Det är ändå tur att jag kan säga förlåt och att dom andra accepterar det ❤️
Jäkla lingonvecka alltså 🙈 

godnatt! Imorgon ringer klockan tidigt för vi ska upp till skolbussen 😜

2 kommentarer:

Mor sa...

Inför ett poängsystem med - och + poäng. Sätt upp regler. När man kommit upp till en viss poäng ska man göra något för de andra.
Kram mor

Mirre sa...

Jag förstår, felar väl inte att det blir så just de ggn då man är extra trött att det ser ut extra hemma