söndag 11 december 2016

Dop och hemligt bröllop!!!

Igår var vi på ett fint dop för min systerson och min gudson Algot💖
Såååå fint och mysigt de var...

Direkt efter dopet så blev de hemligt bröllop. Syster gifte sig med sin kärlek 🎉💍🎀💖😍🍾 sååå mysigt!
Många tårar som rann den dagen kan jag tala om 😭😭😭

Detta foto är taget av min arbetskollega/våran gemensamma vän: Michael Jansson. Han heter michaeljfoto på Facebook och instagram 😄

Tuffa kusinerna var så snygga i sina kostymer...
Williams kostym kommer ifrån Lindex ☺️


Jessicas hår är gjort av underbara Madia 😍 var så tjurigt så!! Hihi 💖




Hihi,koncentrera mig så jag inte ska ramla 😬 lilla bus Algot ville ju dra i rosetten hela tiden 🎀👶🏼😍 såklart han precis skulle göra de när jag tåga ut med honom.
Jag bar honom både in och ut 💖


Jag och mina syster söner. Systerdottern ville gå till farmor hennes 💖


Otroligt fin dag!!!! Kram 💖💖💖💖

Inga kommentarer: