lördag 17 december 2016

Innebandy match och julshopping

Vaknade tidigt för imorse skulle William spela innebandy match mot Sirius đŸ‘đŸ‘đŸŒ William var riktigt pepp idag.
Men jag peppade honom massor imorse och sa faktiskt att han skulle tĂ€nka "nu jĂ€klar"... haha! Ja, jag vill inte lĂ€ra mina barn att svĂ€ra men den bara kom ut ur min mun đŸ˜đŸ€— sĂ„ duktig idag.
Stolt mamma över min blivande 9 Ă„ring 😍 han tycker de Ă€r kul att tvĂ„ lag blev ett. 
Han lĂ€rt kĂ€nna nya vĂ€nner samt man ser att dom har en bra koncetion 😉☺️




Efter innebandy sĂ„ blev det julshopping i Sala med svĂ€rmor och Ă€ldsta sonen 😄

Nu varvar jag ned och kollar igenom program jag missat ☺️đŸ‘đŸŒ
En vecka kvar i skolan och dagis sen fÄr barnen jullov med sin pappa.
SjĂ€lv Ă€r jag lite ledig under lovet och jobbar lite ocksĂ„... kram 💖

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Jag ska ÄNTLIGEN fĂ„ bygga mitt drömhus.
SÄ nu hÄller jag tummarna för en lyckad försÀljning av radhuset och att tiden fram till sommaren nÀr vÄrt nya hus ska stÄ klart gÄr fort :)

Tove sa...

Har veckans blogg pÄ min blogg, vore kul om du ville delta.
Ha en fin dag, kram!