torsdag 19 januari 2017

6 km promenad..

Vi har nyligen varit på en 6km promenad och ätit korvlunch 🌭🌭🌭
Jag äter lchf och de går bra än så länge 😄
Men man blir sugen på saker när sambon köper hem annat gott...
Än så länge har jag varit duktig.
Måste bli duktig på skriva mat-dagbok igen och promenera mera 🚶🏽♀️😇
Lchf funkar ju om man äter rätt fetter...
Men om man blandar sig in med skit igen förstör man hela grejen..
Jag är svag ibland.... 😑😑



Skönt att få ut honom i solskenet ☀️☀️
Han åkte bara vagn.
Han går ju bananas här hemma.
Först magsjuk och sen vände de fort till en piggelin efter ha spytt 4 ggr...
Men hellre än busig kille än sjuk kille 🤢🤢
Han blir i alla fall hemma ifrån dagis denna vecka 😄



Såhär ofräsch ser man ut nu....😏
Jag gick inte upp så mycket med Felix förens på slutet av graviditeten när jag mest blev hemma pga foglossning och efter graviditet så frossade jag på gott bara 🤢😇 bara sket i mig själv och proppade i massor!!! Resulterade en tjockis 😝😝😝 men på't igen...



Pusselbygge med denna herre....
Och nu är de sent för lägga busungen så han får vara vaken och somna tidigt ikväll istället. Håller tummarna för de går bra denna gång 😴😅

1 kommentar:

Mirre sa...

Ja LCHF fungerar ju toppenbra om man äter det rätt, annars blir det ju tokigt som du säger, =D

Så mysig dag ni haft =D