tisdag 17 januari 2017

De blev en vabbecka

GĂ„rdagens lekfulla barn efter dagis och fritids 😄❄️ lite skidĂ„kning och bobĂ„kning pĂ„ gĂ„rden...



Lchf kvĂ€llsmat.... sĂ„Ă„Ă„ gott med vitkĂ„lsgratĂ€ng och kyckling! đŸ‘đŸŒ sĂ„ kul nĂ€r sambon sĂ€ger att han gillar vitlĂ„lagratĂ€ng nu... đŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒ


PokĂ©mon jakt med William som fĂ„ngade nĂ„gra pĂ„ promenaden😄
Vi har slÀppt de dÀr...
Alla spelar och han blir utanför annars.
Tekniken gĂ„r framĂ„t 😏☺️
Bara lilla jag som tycker de Ă€r tidigt men men bara acceptera 😏


Idag stÄr tvÀttmaskinen i varv...
Felix blev magsjuk đŸ€ąđŸ˜·
Jag hĂ„ller alla mina tummar för att fĂ„ slippa denna förbaskade sjukdomen som kan stĂ€lla till det för alla 😮
Felix har spytt tvĂ„ gĂ„nger hittills och hoppas han slipper merđŸ˜±



Felix sover sött sen tvÄ timmar tillbaka.
De tar pĂ„ krafterna att bli sjuk 😮😓


Haha,plöjer sĂ€songerna av skam 😄
Haha,vissa scener Ă€r flashback ifrĂ„n min gymnasiumtid 😂😅🙃 omg, i'm stuck! Jag som inte tĂ€nlte kolla men var nyfiken nĂ€r alla pratade om denna serie🙈

1 kommentar:

Mor sa...

Krya pĂ„ FelixđŸ€ąđŸ˜·. Bra att vara hemma och inte smitta andra. Var har du köpt dina vikter som du har nĂ€r du trĂ€nar. Jag vill ocksĂ„ ha ett hĂ€lsosammare Ă„r. Kram mor