fredag 17 februari 2017

Yesterdays

Igår hade jag en mysig stund på stan😁
Först gjorde jag lite ärender men sen så träffade jag en vän och luncha med💖


Det blev en varsin sallad på Unico ☺️
Massor babbel och skratt..
Sånt som uppskattas väldigt mycket💞


I går började jag rensa prylar ifrån kattvinden😙
Med denna är det inte lätt😋
Massor gamla kläder och prylar ska väck.
Samlar bara damm och tar plats😜


Igår skrev jag ett inlägg om magsjuka på min fb och instagram där nu en film om regler och hur man ska undvika magsjukan är. Alla borde se filmen.
Jag skrev så: De här borde alla se som inte kan reglerna och tror att de är fritt fram att vistas bland folk bara man känner sig lite piggare fast magsjukereglerna ej passerats!!!Snälla lär er för sjutton gubbar😡😤 för mig är det helt otänkbart,egoistiskt och respektlöst!!! Jag jobbar på ett läkemedelsföretag med öppen produkt och kan inte sluta tänka hur de skulle sluta om magsjuka epeidim skulle vilja bosätta sig där😱😱😱 så snälla, alla! Lär er reglerna och googla på hur man tvättar händerna, slopa handspriten (den hjälper bara vid förkylningar) Livsviktigt! Annars kan du tyvärr smitta ned ett helt arbets team,dagisplats,familj, gamlingar osv.... sååå onödigt!!! 😐 



1 kommentar:

Fröken M sa...

Alltså, dom där stunderna när man tar sig tiden att träffa en vän för lunch/fika. Ovärderliga ! Jag lovar mig själv ofta att bli bättre på att ta mig den tiden, men trots det blir det sällan av... Jag måste verkligen skärpa mig på den fronten !! :)