lördag 13 maj 2017

Behöver tips på present



Sambon fyller 30 år i år😀😀😀
Jag hade tänkt köpa mig något extra i år.
Men nu känner jag bara att de börja fallera.... extra kostnader hit och dit.
Tagit lite extra till resurserna,vabat en hel del, bilar som krånglat och andra oönskade kostnader plus att sambon starta företag nyligen och då får man snåla💸💸💸
Så synd när man hittar ett begangnat isolerat för en billig slant (40.000kr... tycker jag var billigt iaf) i närheten där man bor😴😌 fast hade då köpt den isf för min 30 års dag med... men men! 
Jag har tänkt massor på att köpa något som behövs på vår gård= liten stuga på tomten.
Fast nu känner jag att de inte skulle funka nu när livet tog vändning och jag kände mig ledsen pga traumat och blev sjukskriven🤦🏽♀️
Har också tänkt på en robotgräsklippare med app pga hans allergi men dom är också dyra pengar.
Så jag behöver ett tips på vad man kan köpa istället....

Inga kommentarer: