onsdag 31 maj 2017

De är viktigt att umgås

Jag känner bara mer och mer att det är så himla viktigt att umgås med min familj och släktingar och även vänner💖💖💖 speciellt efter pappa olycka!
Jag önskar jag kunde trolla och göra honom frisk så fort så💖 tyvärr går det inte att trolla och vi vet inte hur framtiden ser ut, men de bästa är att han lever och finns hos oss....
De kommer nog dröja några månader innan han får flytta hem igen och han kommer få permission men vi vet inte alls när... älskade pappa! Du är stark och glad och de är de bästa 💪🏼💜
På måndag ska jag och syrrorna på gruppsamtal på sjukhuset och en annan dag ska vi få se rögntenplåtarna.
Har aldrig varit orolig för hur pappa har det. 
Dom på 85 huset på akademiska på rehab avdelningen är såååå underbara💖 ingen stress alls👌🏼👌🏼👌🏼
Han kan inte ha de bättre!
Jag gillar alla som jag har träffat där.



Idag tog vi sovmorgon jag och Felix 😉☀️ så skönt att vila ut..
Man blir trött och osocial av allt som händer och jag känner att jag inte har något tålamod just nu i mitt hem😕
Allt buller och stök mellan sönerna tycker jag också är jobbigt och stör mig ännu mer på små saker... men de är nog bara för vårt liv är i berg och dalbana nu😓 Jag hoppas jag blir gladare och kan få bättre tålamod till slut så jag inte känner mig som en tråkig hagga hela tiden 🙈



Jag och Felix åkte iväg mot Almunge för att umgås med syrran,mamma och farmor och farfar! 💖 Myspysigt att få gå och strosa i Jessicas trädgård och spana in var hon har planerat. Jag själc har inte suttit något alls...
Dock vill jag köpa pallkragar och måla dom svarta och planera om jordgubbarna och smultronplantorna som redan finns på vår gård😍😍😍

Sen åkte vi till farmor och fika, snacka och myste 💖


Påvägen hem slocknade sötnosen och sov i en timma....väl hemma så bar jag in honom och han traskade raka vägen till soffan i vardagsrummet och somnade två timmar till🙈😙😉 sen vaknade han upp gnällig och olustig och inget passade Herren 😅😙


De var skönt att lite solsken dök upp☀️☀️ jag tycker om att pyssla lite ute nu.
Rensar som tokar på tomten och i hemmet. Garaget ska städas inom kort och jag hoppas verkligen att massor slängs som vi inte använder heller🙈😉



Hann till och med städa ikväll och bada och spa:a med ansiktsmask och hella kittet😙😙 Herr Felix ville inte skicka när man skulle slockna... nej, vem vill göra de om man sover mellan 15 och 18??? Haha, så han fick vara med mig och bada och nu 22:25 slocknade han i sin säng 😴😴 ibland blir de bara tokigt!

Men gott vänner... jag är lite dålig på höra av mig och så nu. Men om ni vill ses så hojta gärna för de skulle göra mig glad 💖💖💖 har semester vecka 29 och jag längtar dit men kan finnas luckor i vardag och helger med som sagt! 😘 kram o godnatt

Inga kommentarer: