söndag 28 maj 2017

Helgen var rolig

Igår var det en dag i full rulle...
Först så jobbade man och tog ut ledigt vid två.
Åka till pappa till sjukhuset en snabbis och hälsa på!💖
Min äldsta son har nu släppt ut sina känslor och somnar till sömns tårögd varje dag sen torsdags.
Lite jobbigt men jag vet precis hur han känner sig.
Jag kände mig väldigt nedstämd i början och kan svacka ihop lite då och då men de blir bättre🙏🏼 nu är det william som oroar sig för sin morfar och ställer många frågor till oss och sig själv! Gulle då😘❤️

Sen några månader tillbaka planerade jag och en vän att åka iväg på galej i närheten och vips så var vi i Vittinge parken innan drinkar hos vännen! Super goda mojitos och rödvin 👌🏼🍷😉
De var kul att parta och dansa lite💃🏽👠 men fy vilken skavsår jag fick.
Fötterna svullnade väl upp denna kväll så varmt som de var ☀️


Malin var så tjusig så i färg! 
Jag måste också börja använda färger för det är ju så snyggt på kläder 👌🏼👌🏼👌🏼
Men är sådär tråkig svart bara,haha!😂


Vaknade sju på morgonen av Felix kom in och snacka goja och han hade satt på sig turtles dräkten och var så söt så😋💖

Sen var de bara att dra iväg och jobba i den fina vädret!😌😌
Oj, jag har massor att pyssla med denna vecka...
Ser ju för jäkligt ut på vår tomt, i vårt hus osv.... saker går sönder just nu 🙁😏
Aja, de finns värre saker att klaga på...


Måste ta tag i kosten och träningen igen 👊🏼💪🏼 😤 känns som att jag bara ger upp om de kommer en svacka i mitt livZ
Men de är då man ska ta tag i saker ju😧😐 nya tag!
Nu längtar vi till Stockholm och midsommar 💖☀️🌸

Inga kommentarer: