fredag 16 juni 2017

En träff och en miljons energi

Idag fick vi en inbjudan till Felix dagiskompis för lek,lunch och fika 😙
Super skojigt tyckte ungarna.
Blev bad vid stranden och alla ungarna hoppade i och bada och lekte☀️💦



Hihi, gulliga kompisar 😙
Dom leker fint dom.



Själv har man blivit badkruka sen man fick barnen då kroppstemperaturen blev konstig efter födabarnadet 😅😂
Så vi mammor badade inte...


Blev lek i lekparken, bad vid strosande? Salladslunch och fika...
Efter ca 4,5 h åkte vi hemåt.
Grabbarna nöjda och trötta😴
Felix skulle ju ha behövt sova middag men så vart det ju inte...

Väl hemma när energin har funnits här i några dagar så mocka jag kaninburar 🐇 och klippte gräsmattan men inte trimmat. Jag som ogillar högt gräs🙁, tvätta lite tvätt (oj nu har man en del att stryka när man kommer hem 🙃😋) sen planterade jag blommor som svärmor "köpte ut till mig"... haha, ibland hinner man inte med att handla blommor☺️🌸




En maffig dahlia som var så fin så😍😍
Stor och ståtlig!🌸



Ja, jag tror inte de blir någon stenläggning här nu när sambon ska vara försiktig med sin rygg så jag funderar på grus istället runt hela kåken😀
Undrar om vitt grus kostar? 
Hade varit super fint 👌🏼
Samt ett superfin pallkrage som man slipper obehandla som jag hittat på👌🏼
Dock ligger stället inte i närheten 🙃
Vi får se.
Måste i slla fall kika på grus vad de skulle kosta🤗



Väskorna packade.
Imoegon bär vi av till huvudstaden 👌🏼☀️
Hoppas på fint väder men de vet man aldrig?😉 kram

Inga kommentarer: