måndag 5 juni 2017

POSITIVT!

En lång tid på sjukhuset för pappa har det blivit men jag känner bara att han blir starkare för varje dag.. Tänk er han ramlar hemma i sin trädgård och får skada på ryggmärgen och blir total förlamad i ben och armar.
Liksom en "spinal chock" säger läkarna.
Men sakta med säkert kommer ben känseln tillbaka, högra handen är så gott som användbar snart och vänstern snart med kanske?
Idag blev jag överlycklig över ett klipp som min tvillingsyster skickade till oss.
Ett klipp där min pappa reser sig ifrån sängkanten och tar några kämpiga steg och sätter sig i rullstolen.
Det trodde jag aldrig för två veckor sen....
Det har gått fort men han är en glad och positiv patient.
De är det man ska vara för att bli frisk!
BÄSTA PAPPA!


Under dessa veckor har jag gått och spänt mig.
Har så jäklans ont i hela kroppen.
Knutor och andra delar som stramar.
Även min käke har gjort ont och visdomständerna stramar igen.
Usch, jobbig smärta men skönt att få massage av människor :)

Det är en jobbig tid men vi ska tamefan ta oss igenom detta!
Imorgon ska vi till kuratorn jag och mina systrar.
Jag vill egentligen inte gå och prata med någon... Sån är jag.
Men får pallra mig dit :)

Inga kommentarer: