torsdag 22 juni 2017

Sjukhusbesök

Min pappa har nu legat på sjukhus i snart 9 veckor 😮 också de har varit så många blandade känslor. Sorg, ilska och glädje! Massor att tänka på och alla tankar för oss i familjen svajjar😕 jag är ofta arg och ledsen och andra sekunden glad och skrattar. Jag bygger upp safader efter hur jag känner att jag vill prata om saker! Om jag inte vill prata så "stänger jag mig inom" och om jag vill prata "öppnar jag upp mig" fast så har jag alltid fungerat😋
Nu blir man små putt ofta och de är synd men man kommer gå igenom många banor innan man fattar! 😌
De är tufft även om jag känner att de ändå går hyfsat bra.... fast idag fick jag en ångest attack bara sådär 😖 hatar när man inte är förvarnad!😓



Tidig frulledags innan jag och Felix åkte mot sjukhuset och besökte min pappa som jag inte sett på en vecka 💙 med oss hade vi stannar på bageri Brantingstorg (hihi, blir många besök där på kort tid) och köpte oss bakelser. Två sofiabakelser (buddapestbakelse men istället för hallon)🎂🎂 vi var med på sjukgymnastik och vi gympa lite tillsammans med pappa. Han gör sina goda framsteg och de älskar jag 🙏🏼 han är grymt duktig och har en bra inställning 💙



Felix charmade både personal och patienterna på sjukhuset! 😍
Hihi, personalen trodde jag ljög om när jag sa han var 2 och han skulle fylla 3 år😂 dom tyckte han pratade så bra och rent. Felix däremot ljög om sin ålder... han sa han var en 6 åring! Hihi, ibland tror jag nog att han önskar att han var så gammal 🙈😋


Kusinmys med fruktmys!😍
Vi fixa och dona efter sjukhuset hos mamma och pappa.
De är tradition på att klä egen midsommarstång🌸
Sånt gjorde innan vi började fira med våra vänner. 


Så ont i min rumpa, haha! De är den jäkla skåpbilen vi har som gör att man sitter snett och man går som en kratta😐 idag så fick jag ont igen efter ett tags bilkörning... 🙄

Inga kommentarer: