fredag 9 juni 2017

Skolavslutning och pappa

Bästa pappa du är en kämpe💖
I dina kläder är inte många starka...
Men du är stark,positiv och glad även om du inte för tillfälligt kan gå många steg och röra vänstra armen så mycket! 
Jag håller alla tummarna för att du ska bli återställd✊🏼✊🏼✊🏼
Tack för just du är min pappa💜

Igår var vi på sjukhuset (de känns viktigt att vara delaktig i allt jag kan vara med för att bearbeta det här). Sen är mamma en superkvinna med😘
Wow, beundrar henne så mycket!
Hon går igenom en tuff tid hon med och jag ser verkligen upp till henne💖🌸
Igår fick vi reda på lite tråkiga besked men jag bara hoppas 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Jag blir lycklig att se alla framsteg som du gör!😍😍
Jag blir så lycklig av det👍🏼
Här tar jag en groupie för att vi ska minnas tillsammans 💜
Jag älskar verkligen mina föräldrar😙💜



Var in och beställde 3 års tårta till Felix som fyller i början på juli 😙😙😙 han ska ju ha en blixten mqueen tårta så de fick de bli👌🏼 kommer nog bli en succé som gillar både blixten och tårtor🎂

Passade på att äta köpa sallad därifrån...
Måste bli lite bättre på göra större lådor 😄
Min familj äter som flodhästar🙈

S K O L A V S L U T N I N G idag! 🎉😄☀️🐝 wiiie tycker nog barnen även om William älskar skolan och älskar att lära sig saker.
För Felix blir de ingen skillnad.
Han går efter mitt schema.
När jag är ledig är han ledig osv😙
Men William får ledig ifrån skolan och sovmorgon när vi är lediga👌🏼
Slippa gå upp och ställa klockan.
Som jag har längtat i slla fal 😅



Idag fyller jag och sambon 11 år🍾🎉😉
Wow, vilka år vi har gått igenom.
Både sorg och glädje har vi delat.
Två fina söner 😙
Vi ska fira med bubbel och god mat imorgon.

Nu ska jag sova😴
Jobbig vecka.
Felix har hostar till och från på natten😷
Han är inge sjuk.
Misstänker att hans astma spökar...
Pollen eller något sånt?
Imorgon ska William spela tre matcher i fotboll så nu laddar vi med sömn 😴⚽️ kramar

Inga kommentarer: