tisdag 13 juni 2017

Sommarfest på dagis och Spontan cykeltur

Idag frågade jag min chef om jag fick åka hem lite tidigare för att gå på sommarfesten och de fick jag😀
Tur var väl de för att de var så mysigt att lyssna på barnen som sjöng så fint😍
Barnen hade valt sångerna själva och de blev en salig blandning 🎼
Blev lite salladsätande, tipspromenad och lekande på gården.
Jag tycker dom har fått de fint på nya dagiset med👍🏼



Äldsta sonen och jag fick lite tid för oss själva och bestämde oss för att cykla🚴🏼♀️ vi älskar att cykla så de var mysigt!
Blev en spontan runda till våra vänner på lite fika! ☕️🍪 vi hade ju som alltid mycket att prata om 🌸





Fick hem så ljuvliga rosor ifrån hennes trädgård👌🏼🌹 luktar så gott!
I helgen ska vi iväg till Stockholm på lite äventyr😀
Imorgon ska jag äntligen åka och besöka min pappa på sjukhuset💖
Har inte sett honom sen torsdags förra veckan. Sen blir de också psykologen med syrrorna.
Jag hoppas de blir bra👍🏼


Nu efter en del tvätt,städ och dusch får de bli sängen 😴 ha en fin vecka. Kram

Inga kommentarer: