lördag 15 juli 2017

Mycket fika idag..

Fredagen började med lekfika (bilderna är inte i rätt ordning dock)...
Lite lek och fika med kladdkaka,grädde och bär hos oss 😀

Sen var det att svira om till barnkalas 🎂
Imorgon ska vi ha Felix barnkalas..

Han fick ju givetvis en leksak som inte jag tyckte riktigt om.. fyrhjuling har jag inget emot men själva priotänkandet☺️ när pappa väljer saker blir de såhär:


Själv hade jag velat köpt en ny säng eller garderob för hans närvarande säng är trasig i botten 😩 och jag hade tänkt att vi skulle köpa en garderob denna gång och en säng i julklapp för han väger säkert mer så och då känns de som han skulle behöva det🙃 Men nej... så blev de inte 😧
Jaja, han har skojigt med sin present i alla fall!
Jag tycker inte man ska lägga ner så stora summor och deffenrivt inte köpa massor plotter bara för paketet skull...
Känns bara dumt och onödigt!
De är bättre att köpa en sak och sätta resten på hans konto 👍🏼


Njuter verkligen av min ledighet ☀️😙 men jag tycker inte jag känns hel... jag är less på saker och känner att jag behöver en paus, ensam! 😔
Kan ligga och tänka på sånt till och från och känner mig inte riktigt lycklig eller nöjd?? Tror jag? 😧




Imoegon kväll har jag i alla fall bestämt mig för att öppna en flaska vin eller en prosecco och bara va, sitta på min kulle i förhoppnings i solsken och bara stirra... kanske låter väldigt tråkigt men väldigt skönt om ni frågar mig 🙌🏼☀️🍷😙

Jag kan inte sova men ska försöka nu..

Inga kommentarer: