torsdag 27 juli 2017

Promenader och ensamma jag

Dagen började med att jag åkte in till stan (Uppsala) för att vara med mig själv och ta hand om mig, gå i lugnet , kunna äta upp sin mat i lugn och ro ☺️ på senaste tiden , ca 6-8 månader tillbaka kanske mer?? har jag liksom blivit låg och tvär av saker.... liksom blivit överbelastat!
Glömt bort mig själv, mina vänner.... minns inte när sambon och jag umgicks på tu man hand. Han har ju nästan aldrig tid känns de som heller 🙃😜
Då umgås jag hellre själv och gör något skoj än att sitta vänta på människor.
Drömt ett av de värsta jag vet.... 🤓

Men i alla fall.... blev sallads Lunch på Moe Joe.. den fantastiska räksalladen 👌🏼 när jag sitter där och äter ser jag min storasyster och hennes vän komma med barnvagnarna och ska också luncha 😙

Jag gick på en behandling på Pure, strosa på stan och lite shopping blev det ☺️👌🏼

När jag kom hem fick jag energi....
Så tog en promenad.
Var ändå så trist att kika på familjen som bara låg på sofforna och spelade på varsin lur 😩 haha, sånt där ogillar jag varje gång man kommer hem så är dom fastklistrad i ansikte på dom.
Jag skulle ut och gå bestämde jag och den lilla ville iaf följa med utan att jag fråga 😙 men han var ju så trött så efter de huset jag berättade attt hans dagiskompisar bodde i så slocknade han för kvällen 😮😮😮
Ja, klockan 17:30 kastade han in handduken utan att ha kissa honom innan och ännu sover han så imorgon vaknar nog en piggelin till mini 💙
Och vi får se om han klarar sig för natten...
Jag försökte väcka honom och försöka få i honom kvällsmat för den missade han men nej han fortsatt sova...
Vi får se om han lyckas hålla sig hela natten..






Tog även en kvällspromenad runt sjön i fel skor.... resulterade skavsår och blodblåsa och ett tänk att de var första och sista gången jag GICK runt sjön😅 de gick ju inte snabbt direkt... haha, får skylla på skorna 😉 men dom va verkligen inte bra... egentligen skulle jag inte gå så långt (1,3mil) utan bara någon km... men hade inget för mig och ville somna trött ☺️



Som sagt... får skylla på skorna : 😉😂😜😅😙😤😩😎🙃😔

Inga kommentarer: