tisdag 11 juli 2017

Spontan dag rak igenom

Dagen började med lite utomhuslektioner 😀 cykling stod pĂ„ schemat! Vi har varit lite dĂ„liga pĂ„ introducera just cykeln för Felix men idag sĂ„ đŸ‘ŒđŸŒ

Sen tog vi en tur med svÀrmor till Sala...
William lekte med sin kusin ☀️


Lite shopping blev det, mat och glass!
Jag köpte ett par skor 😍


Underbara kvĂ€llar med ett hĂ€rligt solsken lös över oss ☀️☀️☀️☀️
Sambon blev ute pÄ sjön med en kompis till honom.


Vi tog en tur ner till vĂ„ran sjön... sĂ„dĂ€r spontant 💩
Blev spontan badning...
Hihi, ungarna hoppade i..
Sen blev jag sugen pĂ„ hoppa i sĂ„ jag fick ta mina underklĂ€der att bada i för jag hade inget med mig 😎😙


Älskade ungarna 💖💖💖



Busfelix!!!🙈





De varmt i vattnet för att jag ska hoppa i ☀️😍




Felix fick nya skor đŸ‘ŒđŸŒ

Inga kommentarer: