tisdag 15 augusti 2017

En 30 års present..

Snart fyller sambon år och jag verkligen funderar på vad man ska köpa åt honom.
Funderar ut något som fattas till huset eller något han önskade var klart.
Jag vet att han vill att hans altan ska bli klar men det vill han nog gärna fixa med själv..
Jag får fundera ut något.
Dessutom så har vi bokat hans födelsedag på hotell Steam i Västerås :)
Haha, de är ju en bit kvar.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Bilder ifrån Steam Hotell:

Visst ser det mysigt ut?? :)

Jag känner att snart när jag blir 30 år nästa år (mars 2018) skulle jag verkligen vilja bygga mig ett växthus i present till mig själv eller önska mig beroende på vilken kostnad man kommer i dvs.
De är ju inte billigt direkt och man vill ju verkligen bygga ett rejält när man väl bygger något.
För de vill man säkert sitta i och fika eller ha en del att skörda.
Spanar runt på lite inspirationer och vill ha någon slags stenläggning i båtten samt någon slags sten den ska stå på.. Hm, de blir projekt att tänka ut... Visst detta är bara en STOR dröm just nu.

Jag hoppas också vi kommer iväg till Grekland nästa år!



Inga kommentarer: