måndag 4 september 2017

Blir ofta såhär med mig...

Om ni inte vill läsa om något negativt så hoppa över detta inlägg...
Vill bara få ut lite känslor till alla som läser min blogg så ni förstår att varje inlägg inte alltid är glädje inlägg även om jag önskade det var så.

Jag måste boka in massage.
Sambons kusin kör anti-depp massage och det var så härligt så.
Så jag måste fixa en tid för jag känner mig riktigt knasig i kroppen och huvudet.
Jag är en människa som lätt kan känna mig vilse.
Tror de mycket beror på vad man går igenom i sitt liv.
Jag är en människa som ofta blir deppig i mellan varven.
Men det här slår nog allt tror jag???

Nu när de blir höst går man och spänner sig, man ska hinna med så mycket, mycket stress hemma så man glömmer göra något kul.
Tack till min kära sambo som stöttar mig och sätter mig i första hand!
Lyssnar och ger mig "space".
Han säger själv "Man kan nog inte förstå hur du känner om man inte är i din situation själv".
Mycket riktigt så är det... Många tror att dom vet hur de känns att må som man mår.
Tack till mina söner som är glädjespridare fast dom inte vet något om vad man går igenom.
(Jag försöker dölja det så gott de går, sen anar jag att den stora är smartare än vad jag tror).
Jag är lite vilse..... Men jag hoppas komma på rätt bana.


Jag vet, det är tråkigt när man skriver negativt.
Men ibland är det ingen dans på rosor kan jag tala om.
Hela min värld är grå just nu....
De är ändå tur att man har sina älsklingar :)

Slutskörd. Trött. Deppig. Värk i kroppen. Ljudkänslig. Irriterad.
Sömnsvårigheter. Huvudvärk. Illamående. Koncentrationssvårigheter.

Sådär känner jag mig just nu även om jag inte skulle erkänna det.
Jag måste ta tag i mitt problem.

Inga kommentarer: