fredag 15 september 2017

Blir trött på mig själv.

HEJ!!!
Jag vill bara in och önska er en fin helg.


De är ett under att jag kom upp idag.
Alla dagar kämpar jag just nu med att komma upp.
Stor eloge till min äldsta son som är en pärla på morgonen och med sin lillebror.
Han tog hand om sin lillebror och gav honom frukost.
Ja, ni hör ju hur det låter?
Man känner sig så värdelös och dum att man inte vaknar.
Men så är det när man inte mår bra just nu och inte kan sova.
Gjorde så ont i mitt hjärta.....
Varåpå jag frågar varför han inte väcker mig och jag får svaret "jag ville inte väcka dig så du fick sova lite, jag tänkte väcka dig när jag skulle gå till bussen".
De brister inom mig.
Ännu en gång jag känner mig värdelös.

Jag hörde inte ens när sambon snooza imorse bredvid mig.
Han gör det varje dag. Men jag hörde inte honom.
Brukar alltid vakna.
Jag sover så djup när jag väl sover just nu.

Ha en fin helg! Kram

9 kommentarer:

Eva sa...

Ja du är inte alls värdelös så är det för oss alla ibland :) fin son som tänker så jag hoppas ni får en fin fredag kram

trollet sa...

Men inte känna dej värdelös!! Det är väl underbart att dom hjälps åt och väcker dej för ett hejdå innan dom går. Tycker du lyckats mycket väl <3

Matilda Berlin sa...

Åhh vilken fin lampa ni har! Var är den ifrån? =) Kram

Kattis sa...

Lät som en tuff morgon men vilken stjärna till son du har!☺ Hoppas du får en fin helg med välbehövlig vila!

Carro sa...

Men vad gulligt! Och tack för tipset med tvålen :)

Sara sa...

Jobbigt :/ Men så fina barn du har som tänker på dig och att du ska få sova ordentligt!

Hanna sa...

Ha en fin fredag fina du!

NICOLE sa...

Å så gullig han var som ville låta dig sova. Och du är absolut inte dålig, du gör ditt bästa. kram

emelie sa...

Barn är allt fina!! Men förstår din känsla. Försök att inte vara för hård mot dig själv <3