söndag 17 september 2017

BRÖLLOPSMÄSSAN!

Idag åkte jag och en av mina bästa vänner på en bröllopsmässa i Uppsala på Eklundshof för att inspirera oss och även kika på skojigt event.
Event är ju skojigt.
Kände mig trött och sliten men döljde de med lite smink....

Var några utställare och man fick cava och goodiebags :)
Event tycker jag är skojigt att gå på.



Rituals hade mycket spännande produkter man vill testa.
Doftpinnarna måste jag nog införskaffa mig någon gång för det kan va skönt att ha hemma :)
Sen vore de skoj att testa någon serie eller produkt med :)


Hihi, popcorn bjöds de på med.
Hihi, lite info om sånt om man vill hyra sånt någon gång.
Sååå gott popcorn alltså.
Sockervadd fanns också :)


Tårta ifrån Günterska med.
Dom har ju riktigt fina bakverk vad jag har sett förut och dom ser också goda ut :)


Denna utställare har jag besökt förut..
Hon är ifrån Vittinge och hade en del bröllopsklänningar med sig :)
Mycket spets (som jag gillar) men även mer vågade bara ryggar eller någon färg tillsammans med ev någon färg inblandat i klänningarna fanns med :)
Många tjusiga klänningar.



Lite dukningar blev det med... Gullvivans blommor var där med.
Dom följer jag på instagram för dom har mycket fint! :)



Eucalyptus och vallmofrökapslar (el ja något annat hette dom som hon sa men de är som en vallmo)... Ni vet väl om att när man köper sånt och dom torkar kan man bryta dom och plantera :)^
Hihi, Eucalytus är en favorit i snitt blommor...
De luktar otroligt gott och var superfint!
Är fint att bara ha själv i en vas tycker jag med :)


Kolla in denna vas... Sååå tjusig!



Jag tycker denna bukett var läcker...
Fast jag vet hur jag vill ha min bukett om jag skulle gifta mig :)


Tilltugg och bubbel...


Många olika ringar... Bland annat Ewa Attling hade många fina ringar :)





Här var en dukning...
Enkel vit med lite rosa inslag i blommorna..



Gullvivan som gjorde detta :)



I goodie bagen fanns nämligen denna lilla provgrejen :)
En wax-spray. Någon som testat?


Sen när vi hade kikat klart på bröllopsmässan strosade vi ner på stan och lunchade.
Vi båda tog sallad på nya Cupido...
Skönt att få komma iväg, prata med människor, dela med sig och "lufta" lite, andas in en ny luft så att säga...
Sen kikade vi in på Åhléns och dom hade en stor kudde jag inte kunde låta bli.
En grå fin sammetskudde. Den tar jag bild på imorgon.
Fanns en mörkgrön i samma storlek.

Nu ska jag ta och försöka sova.
Man sover som en kratta men det är bara att försöka :)
Hade iaf en toppen dag att komma ut och tänka på lite annat. Kram

5 kommentarer:

nalta norrland sa...

Bröllopsevent... har Du planerat att gifta Dig inom snar framtid?
Event är skoj, ifall de är välplanerade och har en röd tråd vill säga ;-) Fina blommor och klänningar.

Jag hoppas Du har en fin måndag.

Julia sa...

Åh vad roligt med event!

Jeanette sa...

Mysigt event :)

Amanda sa...

Så mysigt! Å älskar Rituals produkter så underbara!<3

emelie andersson sa...

Det såg väldigt mysigt ut! :)