lördag 9 september 2017

Köksdrömmar!

Hej!!!
Hur det än är så vill man att hemmets hjärta ska få lite omsorg i renovering.
Jag kollar dagligen (nästan) på inspirationer i tidningar, surfar runt, googlar och i mån om tid kollar runt i olika affärer.
När vi gjorde tvättstugan så la vi verkligen fokus på att de skulle vara ergonomiskt.
Vi valde att hölja upp tvättmaskin och torktummlare så vi slapp böja oss som bananer.
DET BÄSTA VI GJORT!
De kommer vi verkligen tänka på när vi gör ett kök...
Egentligen skulle jag vilja switcha och göra köket i vardagsrummet och tvärtom.
Men jag tror vi ALDRIG kommer orka det...
Vi har bott i renoveringskaos i många år...
Jag kan ju inte säga att med två små barn går det fort... Nej,nej!!!

Bildresultat för kök

Men jag går i tankar på hur vårt framtida kök kommer se ut....
Grått är jäkligt snyggt!
Min syrra och föräldrar har grått kök..
Wow-känsla varje gång man går in i deras kök.
Sååå stilrent, snygg och fint med grått..
Men jag tror att jag kanske väljer vitt?
Fast egentligen kanske jag vill ha grått?
För man ser inte smutsen på samma vis....
Jag skulle vilja ha stenbänk skiva..
Både snor dyrt och minsta lilla grej man tappar går de sönder...
Men snyggt med marmor i sten...
MEN MEN.... Nu är det bara drömmar.
Har ju några år kanske tills dess????
;)

16 kommentarer:

Carro sa...

Härlig inspobild, så snyggt! :)

Isabelle sa...

Åh själv älskar jag vita kök!

http://nouw.com/bellss

Emma Fernhagen sa...

Åh grått ät så snyggt!
sv: tack så mycket, kram:)

ullie sa...

alltså åh vita kök är så läckra älskar mitt förrutom golvet men inte ja som bestämt tyvärr annars hade det varit vitt såklart det me =)

Johanna Utterberg sa...

Grått i kök är ju så jäkla snyggt! :) Kram

jessy sa...

Grått är super snyggt!

linnea sa...

ja grått är riktigt snyggt!

Gabriella sa...

Såå himla snyggt!!

Dixi Wonderland sa...

Vilket inspo :D

Sara sa...

vi gjorde nytt kök för typ två år sedan, är sååå nöjd! :) vita skåp o luckor, grått kakel, stenskiva, lite tegelvägg osv. Känns liksom gammalt och modernt på samma gång :D

Julia Svensson sa...

Åh så snyggt!

ullie sa...

ja men visst är det
älskar att sitta o kika på all inspo i vartfall det får man särskilt då det tar tid
fin söndag

Emilia sa...

Inspo!!

Mor sa...

Bra att drömma då mår du bra!
Puss mor

emelie sa...

wow. Ett sådant kök hade man ju inte tackat nej till!!

Felicia sa...

så sjukt fint