tisdag 19 september 2017

Läkare och naprapat

Igår var jag både hos läkaren och naprapaten👍🏼👍🏼

Jag har haft lite jobbigt och kontaktade läkare för någon vecka sen och vi går igenom en utredning så å säga, fått hjälp med lite medeciner och är nu sjukskriven en månad till att börja med pga lite olika saker😴😴😴
Men förhoppningsvis blir de nog bra till slut... så småningom! Ett bra citat " låt mig va som jag är tills jag blir som jag ska" ❤️ 


Igår var jag hos naprapaten för första gången och har dragit mig för att gå dit MEN herregud vad skönt de var efter.
Kände mig som en ny människa i kroppen😁👍🏼
Jag var väldigt stel i nacke men jag har även känningar i ryggen sa jag.
Så massage och sen knäcktes både rygg och nacke. Så skönt!👍🏼👍🏼👍🏼
Nu är man mör men värt allt.
Kunde inte röra mig åt ett håll och nu fixa hon de. Dessutom så kommer huvudvärken släppa och vara mindre.
Bästa jag har gjort ⭐️👌🏼⭐️👌🏼⭐️👌🏼


Min 3 åring har alltid haft så snygga, täta och långa ögonfransar... ja, ni ser ju 😍

Kolla in min snygga, stora sammets kudde som är ifrån Åhléns för 299kr...
Den kan jag rekommendera.
Den är sååå skönt att lägga sig på och så fin💛👌🏼 dock skulle jag behöva ta in någon mer färg i mitt kuddhav men de får vi göra en annan gång.
Jag känner nu när man inte mår hundra procent bra att de är jobbigare att gå på stan, handla, gå ut, göra vardagliga saker i hemmet, stressande personer mm...

Inga kommentarer: