söndag 3 september 2017

VILL HA!

God morgon... Här sitter jag och surfar lite medan jag dricker kaffe.
Kollar in lite inspiration.
Kolla in denna snygga skänk/bänk...
Skulle passa perfekt hemma hos oss.
Jag tycker om lantligt men även att blanda in lite moden stil i vårt hus med.
SÅÅÅÅÅ SNYGG!!!
Vad tycker ni?

Jag gillar även dessa fåtöljer....
Den svart är så snygg men även den rosa är ganska häftig.
Jag tror ändå att den svarta vinner den tidlösa stilen om den skulle flytta in hos oss.
Jag vill jättegärna ha något sånt i vårt vardagsrum.
Man får trängas i sofforna (som vi egentligen borde byta ut)...
Men vi ska inte göra de förrns vi byggt ett attefallshus.
Eller ja, de är mest en dröm vi båda vill ha på vår tomt.
Där sambon kan ha sitt kontor men även som gäststuga när vi får besök...
Och kanske man vill flytta ut tv-spels hörnan dit.
Vem vet, William vill säkert bo där ute som ungdom med ;)


En stringhylla vill jag verkligen ha..
Dom är otroligt fina.
Mina morföräldrar har originalet och jag tycker dom är bra fina!


Kolla in denna underbara soffa:

Spanar lite på runda köksbord.
Jag har alltid velat ha runt bort... Sagt ifrån början.
Fast man är ju två i huset och då får man bestämma ihop.
I framtiden ska jag verkligen köpa mig ett runt bord och gärna med någon sorts pinnstol.
Jag tycker det är så snyggt så.


Brickbord tycker jag är bra ljuvliga..
Detta gillar jag massor.

Detta sängbord skulle man kunna ha i en hall eller i ett badrum om man så önskar.
Kan tycka det är fint som det är med ljus uppe på eller en stor kruka med en grön växt på.



Massor av lyktor får man aldrig nog av...
Både som inne och som ute...
Denna charmiga lykta tycker jag om....
De är farligt att surfa runt.


Vill önska er alla en fin dag! KRAM

Inga kommentarer: