söndag 1 oktober 2017

Vi går in i en rosa månad.

Nu är vi inne i rosa månad och bröstcancerfonden.
Ni har väl köpt rosa rosett?
Jag tycker det är otroligt viktigt att stödja forskningen...
Och speciellt ALL forskning.
För jag hoppas att vi i framtiden ska kunna hitta lösningar och botemedel.

Barnen fick lite presenter av sambons mormor.
William fick en ny garderob.



Vi ska köpa någon kartong el liknande att ha på boten delen.
Eventuellt en hylla över stången med.
Superfin garderob och jag är glad att han inte valde speglar på dörren.
Just spegel är ju praktiskt när man ska spegla sig men väldigt skitigt kan de med bli.

Felix tycker det är så spännande och roligt att leka i storebrors rum.
Han är otroligt duktig på att städa efter sig när han har lekt klart med :)



Felix fick en ny säng.
Stor säng så dom kan sova tillsammans med :)
Sen kan man läsa saga bättre.


Jag valde sängbenen.
Svarta snygga.
Dom är ifrån IKEA och här hittar ni dom.
Dom finns i vita med men passade bra med svart till pojkrum.


Nu ska jag försöka fixa lite här.
KRAM

9 kommentarer:

Unknown sa...

Vad fint ni fixat! Ja det är viktigt att stödja den rosa månaden. Kram Pernilla

Emma Fernhagen sa...

Åh vad fint!

Fröken M sa...

Jag har inte köpt något band än, men jag ska !
Och jag hoppas att Lindex även i år säljer fina armband till förmån för cancerfonden.

Gabriella sa...

Jag MÅSTE komma ihåg att köpa ett rosa band!!

NICOLE sa...

Jajemen jag har köpt en rosett, eller två. En till mig och en till sambon. Kommer bli mer stödjande under månaden =)

Jeanette sa...

Ska absolut köpa rosa bandet, brukar alltid stödja det :)

Johanna Utterberg sa...

Ja, rosa bandet köper jag alltid! :) Och vad fint kidsen har det! Kram

Hanna sa...

Men Gud så fint!!
Åh tack fina du!❤️

Veiken sa...

Jag stöder cancerfonden året om med små donationer. Viktigt som bara den! Jag vill köpa en rosett som täcker all sorts cancer. Finns det??