tisdag 12 december 2017

Jag försöker i alla fall..

Hej! Idag var man zombie rakt igenom dagen...
När man sover som en kratta för man lida på dagen.
Jag försöker göra mitt bästa i alla fall och inte försöka tänka på saker....
MEN DE ÄR JU TAME TUSAN STRESS ÖVERALLT!!!
Idag orkade jag med en del trots jag var trött.....
så på kvällen tog jag en promenad med minsta sonen.
Vi gick inte långt men de var skönt ändå.


 Imorse vaknade glada barn för det äntligen fick snö att leka i...
De gör mig glad att få se deras glädje..
Så minsta åkte bob i backen efter dagis och somnade fint mot kvällen...




Försöker julpiffa så mycket jag bara orkar för barnens skull...
För min del så hade det räckt med julgran eller dessa kransar.
Men jag vet hur mycket julen betyder för barnen så jag ska försöka göra så gott jag kan :)



Har sett minsta sonens luciatåg idag.
Många fina barn som sjöng så fint!
JÄTTEMYSIGT!!!!
Så mumsigt med kaffe och skinksmörgåsar dom bjöd på :)


Nu ska jag försöka bumsa i sängs. Kram



1 kommentar:

Från Glam till Damm sa...

Godmorgon och trevlig Lucia,

Oj så snyggt med kransar på vitrinskåpsdörrarna!

Ha en fin dag!

Kram, Anneli i Dalarna