onsdag 7 februari 2018

Days flyes...

Inte mycket har hänt...
Förra helgen bjöd sambon ut mig på tapas på pinchos :)
Vi blev FÖR mätta och de börjar bli bättre att gå ut på resturanger med tanke på att jag är himla ljudkänslig just nu.
Vi valde en bra tid och slapp den värsta ruschen....
Hade ingen lust men det var trevligt när vi väl satt där och mumsade...




Felix och sambon har åkt på en jobbig förkylning.
Felix har fått sin jobbiga astma också..
MAn vill bara ta den ifrån honom och ta hans plats...
Stackars!



Blev sugen på buddapestbakelse med hallon i..
Sån där favorit ifrån bageri brantan bakelse.
Så styrde ihop en egen..
Vilken energi jag har fått idag...
Vet inte alls var den kom ifrån.
Men sååå glad att den finns just nu inom mig...
Jag klappar mig på axeln....


Har ni testat pecanchokladbollar någon gång?
Dom blev s¨å goda :)



Är super glad över min hortensia jag köpte maj 2017...
Har klarat den hittils....


Inga kommentarer: