tisdag 15 maj 2018

Verkligen så länge sen.

Lusten har verkligen inte funnits.
Den tiden som jag verkligen mått dåligt har jag försökt fokusera på mig själv att försöka leva.
Vissa dagar kryper man under täcket andra dagar är man starkare.
Försöker blicka framåt även om det är lätt att bara vända sig om och se sig tillbaka.
Att sörja måste ta tid säger min psykolog.
Jag själv accepterar inte riktigt att det har gått så långt tid även om jag nu börjar känna mig lite bättre har jag inte riktigt detta fokus som förut.
Tappar både tålamod och lust som aldrig förr....
Nog om detta.
De har säkert inte alls varit en rolig läsning för er.
Jag har bara skrivit mycket negativt.. Nu när jag tänker efter borde jag skrivit ned mina tankar i en bok och inte spytt galla på det här viset?
Men när man känner sig svag så blir man väldigt liten.

Mycket har hänt.
William har fått upp ett nytt intresse.
Nämligen go kart.
Han gick gokart skola och det resulterade att de blev en egen inskaffad kart och han tränar för fullt :)
Han har utvecklats så mycket.
Och jag ÄR SÅ STOLT som mamma att se något han brinner för....
Jag måste också skryta att han är så duktig i skolan.
i 4 ämnen, nämligen svenska, matte, idrott och musik har han mer än godkänt i..
De känns verkligen i mammahjärtat på ett bra sätt!
Jag är stolt.

I lördags var vi på rally, söndags blev en utflykt med picknick och fiske.
Jag orkade.
Idag hade sonen cykel utflykt med skolan och fotbollsträning!
Hela dagen i motion :)

Inga kommentarer: