lördag 31 maj 2008

Nästa: Vänge Därefter: Uppsala



God morgon. Idag var man uppe 8,30 ungefär.. Och innan de var Tobbe upp en sväng vid 5 för att mata William. Så nu ska man snart hoppa in i duschen och göra i ordning sig till bilåkandet. Vi ska till Uppsala. Först en sväng till mormor och morfar och lämna av lille William.. Han ska vara där med dom och mamma och pappa medans jag och Tobbe är i stan och shoppar lite.


Underbart väder idag. Skönt som bara den. Ikväll var de grillparty med tjejerna i Sala. Men jag vet inte om jag kan åka på den riktigt. Vill också vara hemma när jag inte har knappt träffat alla, känns de som. Men vi får se. Har inte så mycket pengar heller så jag spar. Ska ju spara pengar till körkortet. Är ju extra taggad nu eftersom jag vill verkligen ha kortet nu. Måste bara gå en handledarkurs.

Tror den bilden längst upp blir tackkort för de "onärmaste" eller hur man ska säga. Dom som inte är atomatiskt med i familjen. Hehe. Jag tycker den är jättefin. Ska bara köpa folder som jag ska ha. Hittade fina på kortdesign.se , under dop till pojkar eller vad de stod. men de var ganska dyrt. om någon vet var man kan köpa fina och billiga i en affär eller internet. säg till.
Nej, kanske ska sätta igång lite nu.. Har fått lite bilder av Marie från hennes kamera sen mors dag när vi tog bilder på Cajsa och WIlliam.
pussar // Jannice

Inga kommentarer: