söndag 20 juli 2008

Min helg i Knutby & STHLM

Åkte till mamma och pappa i fredags. Eller rättare sagt dom kom och hämtade mig och William i fredags kväll. Vart en lätt middag. Biffstroganoff och potatis från vårt land med massor med grönsaker. Riktigt gott. Sen åkte vi till Uppsala, handlade på Willys. William satt i en kundvagn för första gången. Annars tar vi alltid vagnen. Sen mot Knutby.. Kikade på TV lite granna. Var bums i säng sen efter Wille hade somnat. Han hade de svårt att somna.. Somnade strax efter tolvslaget.. Var kvaft..

På lördag morgon så gå jag upp med tuppen.. Solen sken och de var underbart.. Tog 10 bussen ifrån Knutby mot Uppsala... Där ifrån tog vi tåget till STHLM och kikade runt lite.. Vi gick till Östermalm, Tittut. Gick förbi GUCCI affärn. LOVELY!!!! Ville gå in.. Men hade ingen tid.. jag sprang i några affärer innan. Jessica och Stefan satt ute på bänken och vänta. Hade en halvtimme på mig att kika runt lite.. De var en jäääävla stockholmare där med (har skrivit om de i tidigare blogginlägg.. orkar inte skriva om).. Sen sprang jag tillbaka till nybrogatan.. In på tittut och kikade på Jessicas och Stefans bebis. Dom ska också få en kille.. Vad skojigt alltså.. Hihi.. Gick till central stationen och åkte tåg hem. I uppsala väntade pappa på oss.. =) Åktew till Knutby för att käka Tacos.. Mumma..

Idag har jag vaknat med en dårlig start. Satte William på golvet.. Pladask ramlade han frammåt.. Jag grääääät som bara den.. Kände mig så dum och vart så arg på mig själv. Dumma mig! Men han mådde så bra såå.. Tur de=) Min farfar kom på besök. Vi käkade mat, fikade. Åt hallon.. Åkte på en biltur till Gottröra.. Satt i bågen (mamma och pappas gunga under trädet) Löste korsord.. Var riktigt kul.. SKrev önskelista med till mig, Tobbe och WIlle i julklapp.. Japp, redan.. Åkte hem efter 19 tiden.. Vi åkte in på Bärby Äng och Tobbe frågade efter husfärg som vi gillar där=) Nej, ska kanske sova nu.. Imorgon är den en ny dag.. Måndag och då ska jag träna som tusan.. Vill få bort min fula och dumma mage.. Den är i vägen hela tiden.. Känner mig ofräch. Ibland kommer de en tår med för att jag bara ger upp och inte ser mig själv göra.. Proppa i mig ful mat etc.. De ska bli ändring.. Natti natt..

Inga kommentarer: