lördag 27 september 2008

Mitt hjärta är ledsen :(

för ca 1,5 timme sen så satt jag och william vid köksbordet. william i sin tripp trapp stol. vi lekte med grejjerna. sen plötsligt tog william späl mot bordet och poff ramlade han baklänges och stört grät. usch,vad dårlig mamma jag kände mig. jag skrek på tobbe och bölade floder. usch,så hemskt. tobbes mamma kom hit en stund. sen så lekte william som vanligt. trodde vi skulle få åka in med honom till akuten men han var på solhumör. men jag kollar och petar på han jämt efter de här nu. usch,de gjorde riktigt ont i mitt hjärta. att han är så snabb och man är så seg. där kände jag mig riktigt dårlig :( men olycker kommer vara i all hans framtid. synd att man inte hinner med dom små livet. jag känner mig riktigt dårlig...

var en sväng in till sala idag med tobbes mamma. hon hade aldrig varit där inne så vi tog en sväng dit. william fick byxa och tröja,en blå jacka och ett par höst skor av sin farmor. riktigt snällt av henne. imorgon ska jag tätta en tvätt. ska ut på promenad om de är fint väder. jag ska jobba på måndag 6-14. de blir riktigt kul. william ska vara med vivianne hela dagen. ska på step-up (så emelie,om du vill ses någon annan dag kanske vi kan göra de ist eftersom tiden inte räcker till)?! kan du någon helg? för tis och ons är kört för mig..

nej,ska krypa ner i säng. william har äntligen somnat i sin säng efter typ 10 dagar. han har varit en mammagris eller något. hihi,men nu somnade han i sin säng. jippi. fast idag ville jag ha honom brevid mig med tanke på hans olycka. Grattis Ylva och Anderas till eran lilla Astrid (tobbes syslings barn) nu,ska jag iväg. love jannice

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh nää de e inte lätt när barnen är snabba, olyckor händer ofta.. och speciellt när dem ramlar också. Du ska inte känna att de va dit fel, för barn är så snabba så man hinner inte med dem..

Va kul att han fick lite nya saker :)

Puss vi ses..

L I N D A sa...

Sånt som händer..man kan inte vara beredd på allt. Var inte längesen Wilmer ramlade ner för våran säng å ja hade värsta sega reaktionen. Blev helt hysterisk men ringde in till barnakuten, så bra att dom finns. Men de ser alltid värre ut än vad det är.

Anonym sa...

aw gumman då! Man blir jätte rädd och ledsen när sånt händer men man brukar ju säga att gråter dom efteråt så är det bra, värre om dom inte gör det ! *krama om*