måndag 20 oktober 2008

Hej,jag kan snart gå!


hihi,så stadig han är alltså. jag tippar på att han kommer börja gå när som helst,iaf ser ut som de iaf. visst lite mer träning och övning krävs. men han är duktig. han släpper taget lite då och då och står själv,men helst vill han stå mot stöd eller hålla i hand. men de kommer en dag då han börjar gå med. så himla kul att se dom utvecklas. resten av veckan blir de:
tis: kyrkis. william leka med barnen
ons lr tors: ev besöka jessica,stefan och alexander =)
fre: jobba 14-20
lör: gävle
sön: städ och slö dag. ev kratta mer löv och dona.
nästa vecka ska jag se till att börja städa,stryka,svabba golv och dona för snart fyller tobbe år. ska försöka få de mesta gjort då. plocka och dona. ska kolla vad tobbe vill ha för fikabröd eller vad han vill ha. jag är sugen på min mammas smörgåstårta. den var länge sen. men de är födelsedagsbarnet som får bestämma. när jag fyller nästa år,vill jag ha den. så jäkla gott alltså. mumma. nej,nu blir de till att kolla lite på internet om lite tips och råd om presenter till min fina sambo. sen ska ja hoppas i sängen. ska upp klockan 7 imorgon. love

Inga kommentarer: