tisdag 21 oktober 2008

hihi=)



jag har bokat hotellnatt i västerås till tobbe i födelsedagspresent. tyckte han förtjänade de. allting skulle gå på 1110:- så jag slog till.visste inte vad jag skulle ge honom annars. väntar på en bekräftelse via mail (man är ju så van att få en därifrån ju) måste kolla så de inte vart något fel. annars får jag ringa och prata med dom.

beställde en sån där romantisk dag.First Hotel Plazas Guldkantspaket. man fick mouserat vin,choklad,frukt,massor saker till badkaret,badrock som man fick ta med hem på rummet. hehe. nästa gång ska vi ta sthlm. men de kanske blir när jag fyller eller något. hihi. var en svit eller superiorclassrum man fick. sen en stor frukostbuffé. ska kolla lite på resturanger vi ev ska besöka eller något. vi får se.

vi måste bara hitta barnvakt. vi åker lör 15 nov och kommer hem den 16. hoppas bara att gick bra annars får jag ringa och höra/boka via telefon. hoppas de blir bra,hur de än blir. love

Inga kommentarer: