lördag 14 mars 2009

Alexanders dop!


Riktigt fint dop idag! Min bus ville inte sitta still alls. Så han sprang runt och dona en massor i kyrkan så hans mormor fick jaga honom. Creed till salladen. Riktigt gott var de. Wille gillade med han till och med smååt av skinkan till och från efter maten. Tårtan var ruskigt god med. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ska nu kolla in om syrran har lagt upp bilder eller så. Min lilla bus William sprang och drog upp kjolen för de flesta tjejerna idag. De var ju tur att han inte var i tonåren för då hade jag tyckt de var pinsamt :) De ryktades om att min sysling Nina och hennes mamma Linda ska vara med på postkordsmiljonären 17 och 18 mars. Spännande. De måste jag se. Nej,är slut efter dopet och min förskylning. Kanske ska lägga sig? Här nere har vi do La familia. Tvillingsyrran,Stefan och Alexander. Mer bilder hittar du på min bilddagbok!!!! Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hej hej..

Fint dop.. hehe..
jaa jag skulle vilja ha lite bilder av dig om du har några.

mysigt de va igår :)

puss

Anonym sa...

mysigt dop! Så bra de vart. Alex var ju så snäll =)