söndag 1 mars 2009

Kvällsrapport!

William har käkat 2 vällningar + lite gröt och de blir bättre och bättre. Han är pigg och har slutat gnällt så nu är de skönt igen. När jag kom hem fick jag en känsla av att jag var värdelös som lämnade min sjukling hemma fast han var bättre när jag åkte. Men de bara ploppa upp i skallen sådärra. Vi har en diskution här hemma igen om en belysning men den orkar jag inte rabbla upp,de blir väl ett himla liv då att de inte är som jag tycker. Haha,så jag skiter i de :) Min lilla William la jag i sängs vid 20 tiden och sover som en stock. Ska krypa ner i sängs jag med. Ska bli skönt. Ska upp tidigt imorgon. Ska in till Uppsala och färga håret. Vet inte riktigt hur jag vill ha de. Är lite rädd för att jag inte ska kunna färga de färger jag vill eftersom de är sjukt svårt att färga svart till brunt?!?! Men vi får se. Jag nöjer mig väl med ett nyfärgat hår.....Bara om de blir bra dvs. Hm,får se hur de blir med jobb och så denna vecka. Jag har fått dårligt samvete lite grana när man ska fråga om barnvakt. Men jag vill jättegärna jobba så man slipper gnäll... Jag menar när man är hemma så tjatar alla om att jag måste försörja William och hela fadderullan och när jag väl är och jobbar då tjatar dom om att jag aldrig är hemma. Då ska dom väl inte gemföra mig med med nr2 i huset? Jag börjar bli trött,riktigt trött. Så trött så man knappt längtar hem förutom William såklart. Fast jag kanske bara har JÄTTE MYCKET fel ist?!?! Nej,sova nu. Väckarklockan är ställt på 07,30. Love

Inga kommentarer: