söndag 26 april 2009

Slut på helgen!

100_8700

God kväll! Är sjukt trött. Är nog för jag har jobbat denna helg och övertid och hit och dit. Mycket energi har min lilla skrutt också. Man blir lite trött då och då. Men mycket varm och glad. Vad skulle jag göra om jag inte hade William? Lyckopiller!  Jobbade som sagt idag. Dagen var seg men gick fort fram till slut. Skönt med stor slant idag. I like it!

Hela helgen tillbringa jag med William,mamma,pappa,syrrorna,hundarna och Alexander. Myspys väder har de varit. Varit ute hela dagen i lördags. Fick liten bränna. Jag skulle behöva sola ofta så min hy blir snyggare. Finnarna försvinner tillfället då. Skit bra. När vi åkte hem fick jag reda på att sandlådan var målad gul. “Nej,tänkte jag”. Gult är verkligen inte min färg. Jag som ville ha färgen “older” som blir på huset i framtiden. När är bara frågan?!

Har varit en sväng med Marie,Uffe,Tobbe och William till Gränby och kolla skor. Ska köpa sandaler till Wille men de är så dyrt. En kavat kostar 450kr och så länge kommer han inte ha dom så de blir dyrt. Funderar på köpa en billig men bra sko också. Vill ha en öppen sandal men endå “stängd” lite granna. Svårt att förklara. Marie handlade ett pussel och två böcker så inte Wille skulle tröttna i bilen. Vi busa och busade. Vidare åkte vi mot Rasbokil. Ja,Tobbe och Uffe tittar lite på båtar. Dom ska köpa en så småningom. Vet bara inte när och så. Men någon gång! Så där var vi. Dom verkade trevliga och hade en hel gård med djur och kattungar hade dom. Så sugen jag blev. Hehe. William sa “Vovva” till katten hela tiden och klappade den fint. Så sött så!

Har tvättat en tvätt och ska hänga den imorgon bitti. Orkar inget annat mer än att gå och sova nu. Love Jannice

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Hej hopp!

Jag tror alla djur är Vovva" för ville. Gulligt.
Vad gör det om sandlådan är gul. Då lyser den upp i alla fall. Låt den vara så och lägg inte ner pengarna på en sandlåda. Fyll den nu med sand och låt Wille leka i den. Men kanske bra och lägga på något så att det inte blir en katttoa av den. Puss Mor

Jessica sa...

Var jätte mysigt att träffa er i lördags, synd att vi inte sågs längre. Men de kommer :) hihi.. vi får hitta på något sen igen..kanske ta en picknick :) haha..

gulligt med kattungar, de är mysiga :) hihi.. som dem fick heta vovva.. va sött =)
puss