lördag 16 maj 2009

En mardröm

Ja,de är verkligen inte den toan jag går på. Jag har min lilla fina. Men idag tänkte jag att de skulle bli ljusare där och i gardinerna var inte de märkvärdigaste heller. Har tänkt tagit ner gardinerna länge men orkade inte göra de när andra personer sätter upp och gör om. Vill ju faktiskt inte ha långa gardiner i badrummet. Jag gillar faktiskt inte de stora badrummet,men säkert efter renovering...

Men iaf.. När jag skulle ta ner gardinerna kryllade de av spindlar. Jävla mardröm. Jag hatar spindlar. Fyfan. Så jäkla äckligt.. Jag höll på börja gråta. Jag ringde nog minst Tobbe 3-4ggr och bad han komma hem på störtt... Vilken chicken jag är. Men jävla snuskspindlar!



3 kommentarer:

Jessica sa...

usch scarry :( hoppas du slängde ut dem.. dem kan ju inte bo där gratis.. haha.. nää fy va läskiga dem är..

Stefan sa...

läskigt med spindlar hoppas du fick bort dem

Petra sa...

Gha! Fy vad äckligt!

Pst! Det är ditt hem och du som bestämmer vad som ska finnas där. Stå på dig tjejen!