fredag 18 september 2009

Nu kör vi!

Min sista dag med gänget! De känns tråkigt. Jag gillar verkligen dom på mitt skift. Nu ska man byta för att hålla sig kvar på jobbet,annars hade jag väl bara vart hemma och degat och de bille jag ju inte. Skulle bli tokig om jag inte hade pengar till nöjen,William osv.

Ikväll blir de after work. Börjar klockan 17.00 så de blir bara hem och putsa nosen och dra ner på flurran. Har fortfarande beslutsångest över vad jag ska ha på mig. Men de löser väl sig förhoppniningsvis :) Nej,nu är min rast slut och ska njuta den sista tiden med gänget! Jag hoppas i framtiden att jag får komma tillbaka till dom. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

:) åhh va kul. ha försökt riunga dej men du svarar inte. vet inte vart jag skaringa då.. puss

Petra sa...

Vi kommer att sakna dig med! Hoppas du har det roligt ikväll och skaka rumpan lagom!