onsdag 31 mars 2010

:)

Jag vill åka till STHLM i helgen. Är de öppet på lördag eller söndag? De verkar ju inte stänga över påskhelgerna har jag kollat via internet,men man vet ju aldrig?!

Köpt mig en övningskörs skylt igår. 50 spänn. Den andra försvann under storstädning. Nu lär jag få mitt körkort. Har skickat in papperna till dagis med,måste fixa detta. Jag har en stor press på mig. Hur funkar de där med intensivkurs? Man lär ju göra riskettan och risktvåan innan? Jag bör läsa på mig nu för teorin.

LOVE

3 kommentarer:

isabell sa...

Ja jag hoppar in som vikarie ibland när dom behöver hjälp här i Almunge, på lillgärdet:) William går inte på dagis än va? :) kram!

Jessica sa...

åh va roligt :D hoppas de blir körtkort snart då ;) puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Om du kallar det storstädning när du rensade ut i Vansjö och gett det en ny adress som Knutby - det kan jag inte hålla med om. Men vi har en övningskörningsskylt på frysen i gammel köket.
Puss Mor