onsdag 29 juni 2011

En låååång dag

Oj,vilken dag! Åkte med halv nio bussen in med William för jag skulle färga håret. De blev kanonfint och jag kan inte sluta titta i spegeln :) Jessica och Stefan passa honom och med sig hade de Alexander. Jag rekommenderade lekparken i stadsparken så de trippade dit och där var 4HV Gården på besök så dom fick klappa grisar och getter bla :) De var nog kul för grabbarna.

När jag var färdig så köpte vi Cupido sallad och MC Donalds till små grabbarna och satt oss nere vid ån. Så underbart väder. Solen sken och vi myste en massor. Nu har jag ett problem. Måste ligga i solariumet inom kort om jag ska få bort mina solränder. Jag ska juu på bröllop nästa helg å då kan man inte se ut så här. PANIK!

Åkte med William till Vivianne och Arne. Där vi snabbt dammsög ur bilen. Den ser för jäklig ut rent ut sagt å de var skönt å få den lite snygger. Håller på tittar på nya bilar på blocket. Är sjukt sugen på en Audi igen. Jag som typ bölade när den såldes :( Haha,den bästa bilen man kan ha enligt mig. William va där medans jag åkte mot Sala för att göra en prov uppsättning av hår. Mycket nöjd blev jag av resultatet. Så kul så med att bli lite fin.

Åkte vidare senare mot Jossan och Tobbe för att fira dem. Blev fika och glass. Nu hemma och slängt i en tvätt. Ja,de var min dag de. Är sjukt sugen på ut och springa eller jogga nu :) PUSS

Inga kommentarer: